Saturday, January 23, 2010

stormreaders


Salam stormreaders .

Saya nak ajak anda sertai IRFANKHAIRI GROUP
dalam STORMREADERS.

Modal RM 90 + RM 300 = RM 390

RM 300 adalah bayaran untuk pembelian buku - buku dari TELAGA BIRU yang anda boleh pilih sendiri mengikut cita rasa anda sendiri.

Buku - buku yang telah anda pilih boleh dijual semula kepada sesiapa sahaj termasuk kenalan anda atau jual semula di website anda sebagai produk perniagaan internet dan anda akan dapat semula modal RM 300 anda.

Bagi saya, sebahagian dari buku tersebut ada yang saya pilih untuk bacaan saya dan hadiahkan sebahagian yang lain kepada ahli keluarga.

Ada juga buku - buku yang saya syorkan kepada member saya dan mereka berminat nak dapatkan buku itu.

contoh :

1- Buku NOTA JUTAWAN NOTA PERNIAGAAN -saya baca sendiri

2- BUKU PERISAI MUSLIM - saya baca sendiri DAN SYOR KAN KAWAN BELI & MEREKA ORDER PADA SAYA.

3- BUKU NOTA JUTAWAN NOTA PERNIAGAAN yang di tulis oleh DR irfan khairi - saya baca sendiri & syor kepada member agar mereka baca.

*****Dengan ini duit RM 300 SEBENAR NYA BOLEH DAPAT SEMULA . ITU KALAU ANDA NAK JUAL SEMUA , DAPAT BALIK MODAL RM300. UNTUNG !!

BAYARAN RM 90 adalah bayaran keahlian berserta khairat kematian dan perlindungan khas takaful. DAPAT KEDAI DALAM BENTUK INTERNET PULAK TUU.

UNTUNG MENAJA KEAHLIAN RM 15 Per account. Cukup jer 3 orang direct dapat lagi bonus RM 45 .

DISKAUN 20 % untuk semua belian buku - buku TELAGA BIRU selepas mendaftar keahlian.

** YANG PALING PENTING IALAH LEADER YANG PASTI NYA HEBAT.
** DATO' ISMAIL KAMUS JUGA DAH JOIN DAN BERJIRAN DENGAN irfan khairi
GROUP.

PLZ CALL 013 - 523 2020

sayonara !

No comments:

Post a Comment