Saturday, January 23, 2010

stormreaders


salam hormat dari saya....lama jugak tak update blog saya.

hari ni saya nak kongsi satu peluang paling penting.Saya rasa bersyukur sebab dapat join satu business yang di ketuai oleh JUTAWAN INTERNET PALING MUDA DI MALAYSIA-DR IRFAN KHAIRI.

Pada 9 january 2010-saya telah ambil keputusan untuk join business stormreaders dan berada dalam IRFAN KHAIRI GROUP.

Modal hanya RM 90 + RM 3OO = RM 390

RM 300 boleh dapat modal tu semula,KENAPA ????

Sebab RM 300 tu kita dapat buku. MACAM - MACAM BUKU BOLEH PILIH.

BUKU - BUKU BERKUALITI DARI TELAGA BIRU.

Salah satu ciri - ciri seprang jutawan ialah banyak baca buku motivasi dan ilmu agama.

Saya cadangkan supaya kita baca buku NOTA JUTAWAN NOTA MOTIVASI yang ditulis oleh UPLINE saya yang hebat ni....siapa lagi kalau bukan dr. yang dkat sebelah saya tu.

Kalau buku agama yang patut dimiliki semua kaum muslimin muslimat ialah PERISAI MUSLIM.

Boleh rujuk dkat www.stormredears.net/fattah

Sekiranya ingin tahu lebih lanjut boleh sms saya 013 - 523 2020

No comments:

Post a Comment