Monday, January 25, 2010


Assalamualaikum .......

Terima kasih kerana berminat untuk menyertai perniagaan berangkaian StormReaders. Sebuah perniagaan yang 100% menurut syariat dengan produk utama, buku-buku ilmiah dan himpunan doa & zikir oleh ikon-ikon Telaga Biru Sdn Bhd. termasuk Dato Dr Fadzilah Kamsah, Dato Ustazah Nor Bahyah, Irfan Khairi, Ustaz Zahzan, Ustaz Zaharuddin, Dato Ismail Kamus dan ramai lagi.
Pada hari Selasa 26hb ini jam 8.30 malam, kami akan mengendalikan taklimat mengenai StormReaders di center kami di Gombak. Dengan berbesar hati menjemput anda untuk turut menyertai untuk mendengar, bertanya dan membuat keputusan sama ada StormReaders adalah baik untuk anda.

Mr Bean, StormReaders baru sahaja dilancarkan pada minggu lepas, dan oleh kerana ini, ia memberi banyak peluang kepada mereka yang menyertai awal- dari segi persaingan yang rendah.

Sekiranya anda mengambil keputusan untuk menyertai, anda akan diletakkan di bawah rangkaian Irfan Khairi dan kami akan berusaha membantu anda untuk memberi strategi dan teknik membuat jualan produk-produk ilmiah melalui e-store anda (E-Store diberi percuma) serta, bantu dalam mendapatkan jaringan untuk anda.

Harapnya anda dapat membebaskan masa anda pada hari Selasa (26 january) ini jam 8.30 malam bertempat di:

Seven Layer Training & Consultancy,
No 3A, Tingkat 1, Jalan SG 3/14
Taman Sri Gombak, 68100 Batu Caves


Untuk mendapatkan peta, klik di sini
http://www.irfankhairi.com/blog/blogimages/petastorm.jpg


Namun begitu, oleh kerana tempat kami kami adalah terhad, harap anda dapat membalas email ini sekiranya ingin hadir. Balas email ini bersama maklumat berikut:

1) NAMA PENUH
2) ALAMAT EMAIL
3) NO. PHONE



Semoga kita dapat sama-sama menambahkan ilmu dan pendapatan, jumpa anda di sana!

-StormReaders Krew

Sekiranya ingin hubungi kami, abdul fattah 013 523 2020


Irfan Khairi Sdn. Bhd. 69A Second Floor, Jalan SS 21/37, SS21 Damansara Utama, 47400 Petaling Jaya

No comments:

Post a Comment