Sunday, March 14, 2010

0135232020


ASsalAmuaLaikuM wrt wbrth...

Kini anda juga boleh mendapat kan rahsia buat duit dengan mendapatkan sebuah e - book
yang berjudul MENTOR JUTAWAN BERSAMA DR IRFAN KHAIRI.

Saya juga akan memberikan kepada anda 2 buah buka percuma iaitu :

1. BUKU BERJUDUL " NOTA JUTAWAN NOTA PERNIAGA " - ( RM 30 ) - yang dikarang oleh DR IRFAN KHAIRI sendiri.

2. BUKU BERJUDUL " CELIK WANG " yang bernilai ( RM 10 )

ANDA BEGITU BERTUAH JIKA MEMBELI e-book MENTOR JUTAWAN BERSAMA DR IRFAN KHAIRI. kerana berpeluang menerima hadiah percuma dari saya yang keseluruhan nya bernilai RM 40.

Saya sentiasa ingin memberikan yang terbaik kepada anda .
BUKU INI ADALAH PEMBERIAN PERCUMA SAYA KEPADA ANDA BERNILAI RM 30




JUGA PERCUMA KEPADA ANDA BUKU CELIK WANG BERNILAI RM 10

BERMINAT UNTUK MEMBELI e-book " MENTOR JUTAWAN BERSAMA IRFAN KHAIRI "?

HUBUNGI SAYA DI TALIAN 013 523 2020 ATAU BOLEH SMS SAHAJA

No comments:

Post a Comment